محمد طهمحمد طه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

طه مرد کوچک زندگی

بدون عنوان

1390/4/10 16:06
نویسنده : بابا و مامانی
255 بازدید
اشتراک گذاری

روز شنبه بود

عصری با بابایی و آبجی غزلی اومدیم بیمارستان تا یه نوار قلب ازت بگیرنخنثی

خلاصه من اومدم داخل زایشگاه و نوار قلبت رو گرفتن

خانوم دکتر گفت افتضه دقیقا با همین لحن

گفتم خانوم دکتر افتض یعنی چی؟سوال

گفت: خیلی بده اصلا ضربان قلبش کنده واز این حرفا یه چیزای دیگه هم گفت  ولی خب من از بس ناراحت بودم نفهمیدم ناراحت

فقط گریه میکردم گریهخلاصه بستریم کردن ، چقدر بابایی ناراحت بودناراحت

دکتر گفت امشبو اینجا بستری باش تا چند بار دیگه نوار قلب رو بگیریم اگه بد  بود فردا عملت میکنیم

خلاصه شب ٤ بار نوار قلبتو گرفتن به قول دکتر مهربون بخش همش افتض بود الا آخریش

که خیالم راحت شد اما از ناراحتی شب که اونجا بودم دل درد و کمر درد شدید گرفتم

بعد از یه سری معاینات خانوم دکتر گفت مثله اینکه نی نی تون میخواد دنیا بیاد

خیلی خوشحال شدمخنده

مخصوصا اینکه دوباره نوار قلبت رو گرفتن ودکتر گفت :بله به این میگن نوار قلب!!!!!!!!!!

بابا رو خبر کردن وبابا هم به مامان جونی وباباجون خبر داد اونا هم صبح اومدن ، خاله ملیحه هم همراشون بودو

صبح دردام شدید شدن و آقا قدم رنجه فرمودند وساعت یه ربع به ١١ دنیا اومدن

اینم مامانی از ماجرای به دنیا اومدنت

که اصلا من وبابایی فکرشم نمیکردیم که امروز که داریم میریم بیمارستان فرداش بیای پیشمون

چون قرار بود ١٢ تیر بیاینیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آسیه
10 تیر 90 16:39
سلام وبلاگ خوبی داری عکس نازگلتم بزن
مامان آیلین
14 مرداد 90 23:41
ای جونم مبارکت باشه عزیزم الهی زیر سایه شما و پدرش 120 ساله شه عکشم بذارید ببینیم این گل پسرو. خدا حفظش کنه واستون من و آیلین خوشحال میشبم به وب ما هم سر بزنید. شادیتان جاودانه باد.